رنگ پتینه روی دیوار

آموزش رنگ پتینه روی دیوار

 

رنگ پتینه روی دیوار

نقاشی، فرآیندی است که برای خلق اثری به این صورت عمل میکند که در طی آن رنگ بر روی یک سطح کاغذ یا بوم ایجاد نقش می کند. نقاشی پایه اصلی هنرتجسمی است که پیش تر از زبان نوشتار به وجود آمده است،

 

حداقل تخمینی که زده اند حدود شش برابر زبان نوشتاری می باشد. روش هایی سنتی و غیرسنتی با روش های غیر از شیوه های کلاسیک خلق شده اند و وجود دارند که میان این روش ها اختلاف نظرهایی درباره هنری یا غیرهنری بودن آنها وجود دارند. قابل توجه می باشد که همیشه انسان ها دوست داشته اند در مکانی که زندگی می کنند نقاشی یا طرحی را داشته باشند برای ایجاد این نواقش خود دست به قلم می شده اند و شروع به نقاشی می کرده اند، با گذشت زمان نقاشی های برروی دیوار پیشرفت زیادی کرده اند که سبک جدیدی را به وجود آورده است که به آن نقاشی ساختمان می گویند که کمی متفاوت تر از نقاشی های روی بوم و کاغذ می باشد  نیازمند به ایده پردازی و زیبا شناسی بسیار زیادی می باشد از آنجا که رشته نقاشی نیاز به تجسم سازی فضا و شناخت هندسه می باشد به این ترتیب معمولا کسانی در این رشته موفق می شوند که دارای تجربه و فعالیت های فراوان باشند.
محمد ابوالقاسمی یکی از هنرمندهای با ذوق کشورمان ایران می باشد که با کمک گرفتن و به کار بردن آموزه هایی که در کودکی آموخته است و استفاده از تجاربی که درفعالیت های گسترده ای در حوزه نقاشی داشته است را توانسته نامی ماندگار در این حوزه برجای گذارد هم اکنون میتوانید بسیاری از نمونه کارها و فعالیت های ایشان را در همین سایت مشاهده کنید. برای سفارش و هماهنگی جهت مشاهده و آموزش نقاشی های تخصصی ایشان می توانید با شماره تلفن دائمی
09121414301
تماس بگیرید و یا به صورت حضوری و با هماهنگی قبلی به آدرس ایشان در استان البرز شهرستان کرج مراجعه فرمایید.


نقاشی ساختمان چیست؟


این اختلاف نظرهای جزئی در مورد کاملا هنری بودن آثار که توسط روش های سنتی و غیرسنتی خلق می شوند از لحاظ مفهومی بودن هنرمندانی است که از صدا، نور، آتش بازی و ... استفاده می کنند را با مخلوط مواد سنتی و رنگ های آمیخته با زرده تخم مرغ را به کار می برند یکسان می باشد پس به همه این کارهای هنری از این دست نقاشی گفته می شود. در نقاشی ساختمان از روش قابل اجرا برای تزئین دیوارهای یک بنا با استفاده از رنگ آمیزی در ساختار جزئیات طرح ها استفاده می شود. از زمان های بسیار دور این روش به کار رفته که این باعث شده در زمان حال ما طرح های بسیار زیبا و هنری داشته باشیم که این طرح ها الهام بخش طرح های نو امروزه شده اند اکثر نقاشان ساختمان که می خواهند به نقاشی ساختمان بپردازند بیشتر طالب طرح هایی مشابه این طرح ها هستند.


مراحل نقاشی ساختمان به چه صورت می باشد؟


در نقاشی ساختمان معمولا بستگی به طرح و نوع ساختمان دارد که چه قسمت از ساختمان باید رنگ آمیزی شود که معمولا  دیوارهای درونی و در برخی موارد دیوارهای بیرونی ساختمان را رنگ آمیزی می کنند که اغلب بخش های اصلی از ساختمان را نیز شامل طراحی و رنگ آمیزی میکنند نقاطی مانند دیوار، سقف، درب، پنجره... . در ایران معمولا رنگ آمیزی دیوارهای خانه به رنگ سفید می باشد و کمتر به طراحی دیگر نقاط می پردازند. اما این بار محمد ابوالقاسمی با داشتن طرح هایی متفاوت تر از جاهای دیگه به طراحی و رنگ آمیزی با تمام جزئیات پرداخته است. برای دیدن نمونه طرح های ما تنها یکبار کلیک کنید. تمام سعی ما براین بوده که با طرح های نو و جدید روحی تازه به محل زندگی شما دهیم.


آیا نمونه طرح های محمد ابوالقاسمی توسط خودش نقاشی شده است؟


تمامی طرح های محمد ابوالقاسمی توسط خود شخص ایده پردازی شده و توسط خود شخص طراحی و تکمیل می شود. بستگی به نیاز و سفارش مشتری نیز دارد در صورت سفارش طرح آماده که دیگر نیازی به کشیدن آن برروی کاغذ یا بوم نمی باشد بلکه تنها پیاده سازی آن برروی دیوار، سقف و... می باشد. که همه این پیاده سازی ها تنها به صورت شخصی توسط خود محمد ابوالقاسمی صورت می گیرد. یکی از توانایی های هنرمند محمد ابوالقاسمی که دریافت سفارش های تغییرات در نقاشی های آماده را می پذیرد. برای دیدن نمونه نقاشی های سقفی کلیک کنید.
نمونه نقاشی سقفی


محمد ابوالقاسمی، چگونه رنگ پتینه روی دیوار انجام می دهد؟


یک نقاش ساختمان آگاهی به این موضوع دارد که برای رنگ کردن دیوارهای درونی ساختمان که از اهمیت زیادی نیز برخوردار است ابتدا باید دیوارهای آن را نو سازند به این روش زیرسازی بتونه می گویند. در بتونه سازی ابتدا با سنباده زدن دیوار شروع می کنند تا رنگ روی سطح دیوار بدون برآمدگی و صاف قرار گیرد. که بتواند رنگ و طرح خود را نشان دهد و در فرورفتگی ها و برآمدگی های دیوار قرار نگیرد.

آموزشگاه نقاشی در عظیمیه کرج

 از جمله آموزشگاه‌هایی است که هنرجویان را از مبتدی تا حرفه‌ای و با همه استعدادها و سطوح مختلف، آموزش می‌دهد. در این موسسه آموزش‌هایی در زمینه نقاشی‌های دکوراتیو، نقاشی سقفی و تدریس پتینه و ورق طلا ارائه می‌شود. در این گالری هنرجویان می‌آموزند  چگونه با ترکیب رنگ‌ها و طراحی در نقاشی سقفی، دکوراسیون خود را به بهترین شکل تغییر دهند. این آموزشگاه نقاشی کرج دارای اساتید مجربی برای آموزش هستند. در این آموزشگاه دوره‌های آموزش هنر‌های تجسمی، نقاشی سیاه قلم، موتیف و طرح سنگ و پتینه و ورق طلا برگزار می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این آموزشگاه که در کمتر آموزشگاهی می‌توان دید این است که برای هنرجویان سال‌های بالاتر بستری را فراهم می‌آورند که خود به طور مستقل بتوانند کسب درآمد کنند.

 


لینک های پرکاربرد و مربوط به پتینه کاری توسط محمد ابوالقاسمی :


جهت تماس برای هماهنگی و دریافت نمونه کارهای دیگر از راههای ارتباطی
تلگرام :
09121414301
آدرس ایمیل:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
و تماس با شماره تلفن
09121414301
 هماهنگی لازم را انجام دهید.

آدرس گالری

کرج، بلوار طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمال مهدی، طبقه 4 پلاک 26

زمان فعالیت

شنبه - پنج شنبه +
9 AM -6 PM
جمعه +
10 AM - 3 PM

شماره تماس

Phone +
32211861-026
Mobile +
09121414301
Email +
info@abolghasemi.org

شبکه های مجازی

. . . .