کلاس های طراحی و نقاشی در کرج

دوره های طراحی و نقاشی در کرج

طراحی و نقاشی، با هر سبک و سیاقی، در هر جایی که انجام گیرد نمایان کننده احساسات و افکاری است که قابل بیان نیستند. این طراحان و نقاشان هستند با دیدگاه متفاوت خود به موقعیت های اطراف، اشکال و تصاویری را خلق می کنند که هر شخصی را به سمت خود جذب خواهد کرد. استعداد، ذوق هنری، آموزش سه رکن اساسی برای تبدیل شدن هر فرد به یک هنرمند است. هر چند بسیاری از افراد بر این باورند که استعداد نقش بسیار پر رنگی در این خصوص دارد اما این موضوع را نباید نا دیده گرفت که هر کس، در هر زمینه هنری می‌تواند با پشتکار، تمرین و آموزش صحیح پله های موفقیت را یکی پس از دیگر طی کند. بنابراین، چه افراد دارای ذوق و استعداد بالا چه افراد با ذوق کمتر، نیاز دارند تا در زمینه دلخواه خود، تحت نظارت و آموزش مربی قرار گیرند تا علاوه بر کسب تجربیات این افراد، تکنیک های ساده تا پیشرفته ای را نیز فرا گیرند.

کلاس های طراحی و نقاشی در کرج

طراحی و نقاشی، به عنوان یکی از هنرهایی که همیشه مورد توجه افراد بوده، قدرت جذب بالایی را به خود اختصاص داده، به نحوی که بیشتر افراد بر این تصورند که می توانند به سادگی و با فراگیری چند تکنیک به رسم آن بپردازند. اما باید به این نکته اشاره کرد که در هر سبک هنری ای حتی سبک هایی چون رئال، سورئالیسم، اکسپرسیونیسم و هر سبک دیگه ای که افراد می توانند فعالیت کنند لازم است تا تحت نظرات مربی حرفه ای قرار گیرند.

گالری نقاشی ابوالقاسمی، با بهره گیری از تجربیات منحصر به فرد که در طی سال ها فعالیت، هم اینک آماده برگزاری کلاس های طراحی و نقاشی در کرج برای علاقه مندان به فعالیت و یادگیری در این حوزه است.


همچنین در گالری ابوالقاسمی خواهید خواند: 

آموزش نقاشی برای کودکان در کرج 

 آموزش نقاشی سیاه قلم در کرج 


تمامی مربیان فعال در این گالری، از برترین اساتید کشوری گلچین شده و افرادی با مهارت بالا گرد هم جمع شده اند تا به علاقه مندان به فعالیت در حوزه طراحی و نقاشی آموزش های لازم را ارائه داده و افرادی موفق را تربیت کنند. طراحی فرشته، طراحی چهره، نقاشی سیاه قلم از مهم ترین کلاس هایی است که در این گالری بر پا شده و به هنرجویان خدمت رسانی می کند. باید این طور گفت که استفاده از تکنیک های دیگران، می تواند نقش بسیار موثری در طی کردن مسیر موفقیت داشت. در این دوره های آموزشی، مفاهیم ساده تا پیشرفته از طراحی چشم و ابر، رسم اجسام و اشکال، سایه زنی و بسیاری از تکنیک های دیگر آموزش داده خواهد شد. هنرجویان عزیز می توانند با مراجعه به صفحه تماس با ما و برقراری ارتباط با مسئولان مربوطه در گالری، از زمان برگزاری کلاس ها، عناوین آموزشی و هزینه شرکت در کلاس ها مطلع شوند. لازم به یادآوری است که کلاس های طراحی و نقاشی در کرج به وسیله برترین اساتید برگزار شده و کمک های شایانی برای تربیت افراد با ذوق و علاقه مند به فعالیت در این حوزه خواهد داشت.

همچنین به خاطر داشته باشید که در این گالری خدماتی همچون، پتینه، طراحی و نقاشی سقفی، نقاشی با ورق طلا، موتیف و بسیاری از خدمات دیگر نیز ارائه خواهند شد.

بهترین گالری نقاشی در کرج 

نقاشی و طراحی یکی از شاخه‌های هنر تجسمی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و روز به روز به علاقه‌مندان آن اضافه می‌شود. اگر شما نیز علاقه‌مند به شروع فعالیت در زمینه نقاشی و طراحی هستید، بهتر است با شرکت در کلاس‌ها و ثبت نام در دوره‌های آموزشی، آن را به طور کاملاً اصولی و حرفه‌ای آموزش ببینید تا بتوانید از آن نهایت لذت را ببرید.

 آموزشگاه نقاشی ابولقاسمی  از جمله آموزشگاه‌هایی است که هنرجویان را از مبتدی تا حرفه‌ای و با همه استعدادها و سطوح مختلف، آموزش می‌دهد. در این موسسه آموزش‌هایی در زمینه نقاشی‌های دکوراتیو، نقاشی سقفی و تدریس پتینه و ورق طلا ارائه می‌شود. در این گالری هنجویان می‌آموزند چگونه با ترکیب رنگ‌ها و طراحی در نقاشی سقفی، دکوراسیون خود را به بهترین شکل تغییر دهند. این آموزشگاه نقاشی عظیمیه کرج واقع شده است که دارای اساتید مجربی برای آموزش هستند. در این آموزشگاه دوره‌های آموزش هنر‌های تجسمی، نقاشی سیاه قلم، موتیف و طرح سنگ و پتینه و ورق طلا برگزار می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این آموزشگاه که در کمتر آموزشگاهی می‌توان دید این است که برای هنرجویان سال‌های بالاتر بستری را فراهم می‌آورند که خود به طور مستقل بتوانند کسب درآمد کنند.

 

 

 

 

 

قیمت کلاس های طراحی و نقاشی در کرج 

برچسب ها: نقاشی روی سقف, آموزش نقاشی و طراحی چهره , طراحی و نقاشی

آدرس گالری

کرج، بلوار طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمال مهدی، طبقه 4 پلاک 26

زمان فعالیت

شنبه - پنج شنبه +
9 AM -6 PM
جمعه +
10 AM - 3 PM

شماره تماس

Phone +
32211861-026
Mobile +
09121414301
Email +
info@abolghasemi.org

شبکه های مجازی

. . . .