قیمت پتینه روی دیوار

قیمت پتینه روی دیوار ابوالقاسمی

قیمت پتینه روی دیوار


درواقع پتینه کاری هنری است که برروی سطح هایی مانند دیوار، سقف، ستون و.. توسط ابزارهایی متفاوت و رنگ های گوناگون بافت های زیبا و متفاوتی ایجاد می گردد. پتینه کار حرفه ای باید آگاه به دانش رنگ ها باشد و هم چنین دارای علم هنر و نقاشی در سطح بسیار حرفه ای همراه تجربه فراوان باشد. پتینه کاری از آن رو که بسیار زیبا و مردم پسند می باشد بسیار حساس و ظریف نیز هست. برای اینکه بتوانید به کسی این هنر را بسپارید بهتر آن است که با علم به میزان تجربه و مشاهده نمونه کارهای متفاوت آن نقاش اقدام به عمل کنید. محمد ابوالقاسمی از جمله کسانی می باشد که علاوه بر فعالیت در این حوزه به آموزش نیز مشغول می باشد.


پتینه کاری روی دیوار توسط محمد ابوالقاسمی به چه صورت انجام میگیرد؟


با توجه به اینکه پتینه به روشی گفته می شود که برای صاف کردن سطوح مختلف انجام می گیرد در اینجا به روش انجام محمد ابوالقاسمی اشاره می کنیم که مربوط می شود به ایجاد بافت های بصری و تصویری بر روی دیوار یا هر سطحی. روش های متفاوتی برای انجام پتینه کاری بر روی دیوار صورت می گیرد که می توان به وسیله آن ها کار را سریعتر پیش برد. به عنوان مثال پتینه کاری بر روی دیوار و ظروف لوازم خاص خود را دارد و برای آماتورها و حرفه ای ها از لوازم دیگر استفاده می شود.
پتینه با اسفنج
پتینه با پارچه
و یا پتینه با برس انجام می شود.
برای استفاده از این لوازم برای پتینه کاری می توانید از بسیاری لوازم مانند جارو، غلتک و... استفاده کنید.


رنگ آمیزی در پتینه کاری به چه صورت انجام می گیرد؟


در واقع برای رنگ آمیزی دیوار یا سطح موردنظرتان معمولا از رنگ های اکریلیک استفاده می شود و شما برای اینکه بتوانید به آن تغییرات زیادی اعمال کنید مقداری آب به آن اضافه می کنید تا در صورت لازم بتوانید تغییرات فراوانی را برروی آن انجام دهید.
خواص رنگ آکریلیک نسبت به رنگ روغن باعث شده نقاش های با تجربه از این رنگ برای رنگ آمیزی ساختمان دیوار و سقف خود استفاده کنند. 1-ساخته شده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی بالا و سازگار با محیط زیست و سلامتی انسان. 2- خشک شدن سریع و چسبندگی عالی و دوام و انعطاف پذیری خوب و قابلیت شستشو و مقاوم به رطوبت و نداشتن بو و حساسیت زایی و تنفس مناسب و عدم جذب چرک و آلودگی و عدم نیاز به حلال های آلی. 3- مناسب برای سطوح گچی، سیمانی، آجری. همه این موارد گفته شده مطمعنن تاثیر بر تعیین قیمت اعلام شده دارند.

آموزش نقاشی در کرج 

این آموزشگاه نقاشی از جمله آموزشگاه‌هایی است که هنرجویان را از مبتدی تا حرفه‌ای و با همه استعدادها و سطوح مختلف، آموزش می‌دهد. در این موسسه آموزش‌هایی در زمینه نقاشی‌های دکوراتیو، نقاشی سقفی و تدریس پتینه و ورق طلا ارائه می‌شود. در این گالری هنجویان می‌آموزند چگونه با ترکیب رنگ‌ها و طراحی در نقاشی سقفی، دکوراسیون خود را به بهترین شکل تغییر دهند. این گالری نقاشی در کرج واقع شده است که دارای اساتید مجربی برای آموزش هستند. در این آموزشگاه دوره‌های آموزش هنر‌های تجسمی، نقاشی سیاه قلم، موتیف و طرح سنگ و پتینه و ورق طلا برگزار می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این آموزشگاه که در کمتر آموزشگاهی می‌توان دید این است که برای هنرجویان سال‌های بالاتر بستری را فراهم می‌آورند که خود به طور مستقل بتوانند کسب درآمد کنند.

 

آموزش پتینه روی دیوار


قیمت پتینه روی دیوار به چه صورت می باشد؟


قیمت های انجام پتینه روی دیوار به عواملی مانند جنس ساختمان، نوع ساخت، مکان ساختمان و.. می باشد که می توانید برای تکمیل اطلاعات بیشتر با شماره تلفن دائمی ما تماس حاصل فرمایید.
شماره همراه، تلگرام، لاین:
09121414301
پست الکترونیک:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


لینک های مرتبط به قیمت پتینه برروی دیوار:

دوره آموزشی پتینه کاری در کرج 

  • انجام پتینه برروی سقف
  • انجام پتینه برروی دیوار
  • طراحی چتینه
  • رنگ آمیزی سقف کناف
  • آموزش نقاشی
  • نقاشی سقفی
  • طراحی پتینه روی دیوار
  • طرح های پتینه
  • طرح های کلاسیک نقاشی

 


برای تکمیل اطلاعات درباره قیمت پتینه روی دیوار با شماره تلفن های دائمی ما
شماره همراه، تلگرام:
09121414301
پست الکترونیک:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 تماس حاصل فرمایید.

قیمت پتینه کاری روی سقف در کرج | قیمت پتینه کاری روی سقف در تهران

آدرس گالری

کرج، بلوار طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمال مهدی، طبقه 4 پلاک 26

زمان فعالیت

شنبه - پنج شنبه +
9 AM -6 PM
جمعه +
10 AM - 3 PM

شماره تماس

Phone +
32211861-026
Mobile +
09121414301
Email +
info@abolghasemi.org

شبکه های مجازی

. . . .