پتینه کاری چیست؟

پتینه کاری چیست؟

پتینه کاری چیست؟

پیتنه کاری به روش و هنری گفته می شود که می توانید توسط آن سطح صاف و سیقلی به وجود آورید تا بدون هیچ برآمدگی و یا خط خوردگی بر روی هر سطحی از آن برای هر کاری مانند رنگ آمیزی و رنگ کاری یا هم چنین طراحی برروی دیوار را انجام دهید.
دیوار یکی از مهم ترین اساس یک ساختمان می باشد که معمولا از اهمیتی بسیاری در نوع زندگی افراد دارد. از زمان های بسیار قدیم انسان های غارنشین نیز به طراحی برروی دیوارها و سقف می پرداختند.

پتینه کاری توسط محمد ابوالقاسمی به چه صورت انجام میگیرد؟

پتینه کاری دارای یک سری اصول و اساس می باشد که شما باید از نقاش بسیار با تجربه و حرفه ای برای انجام این کار در نظر داشته باشید. عمل پتینه کاری به دلیل اینکه در زمان حال نقاشی ساختمان پیشرفت بسیار ویژه ای داشته است توانسته به نوبه خود پیشرفت های بسیار ویژه ای را داشته باشد اما از آنجا که پتینه کاری در عین سادگی باید دارای تخصص و مهارت خاصی باشد به این دلیل در انجام پتینه کاری باید توجه ویژه ای به صدمه نزدن دیوار و هم چنین نقاشی و طراحی خوب داشته باشید در این صورت می توانید در زمانی که دارای خرابی و یا خواستار تغییراتی در آن شدید بلافاصله اعمال کنید. اما در صورتی که پتینه کار خوبی نداشته باشید و اولین و اصلی ترین موضوعی که شاهد آن خواهید بود که دیگر نمیتوان تغییراتی برروی دیوار ایجار کرد وهزینه ای را به آن باید اضافه کنید تا بتوانید دیوار را به حالت اولیه بازگردانید. دومین مسئله مهمی که برای هرکسی مهم می باشد قیمت مناسب انجام پتینه کاری می باشد که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد علاوه بر این برای اینکه از قیمت ها و انجام پتینه توسط محمد ابوالقاسمی آشنا شوید با شماره تلفن های دائمی
شماره همراه، تلگرام، لاین:
09121414301
تماس حاصل فرمایید.

دوره آموزشی پتینه کاری در کرج

قیمت پتینه کاری به چه صورت می باشد؟

قیمت پتینه کاری معمولا توسط نقاش های متفاوت به صورت متفاوتی گزارش می شود که مهم ترین آن ها شامل این می باشد که سابقه و تجربه نقاش به چه صورت باشد. محمد ابوالقاسمی با داشتن سالها تجربه و هم چنین داشتن مدرک تحصیلی در حوزه فعالیت خود،  قیمت هایی را مشابه قیمت های بازار اعلام می کند اما این قیمت ها بستگی به میزان کار و نیاز شما می باشد که چه مدت از زمان نقاش را می گیرد و میزان فعالیت ایشان تا چه میزانی انرژی صرف خواهد کرد. به این ترتیب برای مطلع شدن از قیمت ها و تکمیل اطلاعات بیشتر با شماره تلفن هایی که در اختبارتان قرار داده ایم تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های منحصر به فرد نقاش ساختمان محمد ابوالقاسمی:

  • با سابقه بودن و داشتن تجربه طولانی مدت
  • تطبیق کامل با خواسته مشتری
  • در دسترس بودن
  • دارای حرفه و تخصص ویژه در نقاشی
  • داشتن نمونه کارهای ویژه
  • فعالیت در دیگر عرصه های نقاشی
دوره آموزش پتینه کاری
پتینه کاری چیست

 

بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج

آموزشگاه نقاشی ابولقاسمی از جمله آموزشگاه‌هایی است که هنرجویان را از مبتدی تا حرفه‌ای و با همه استعدادها و سطوح مختلف، آموزش می‌دهد. در این موسسه آموزش‌هایی در زمینه نقاشی‌های دکوراتیو، نقاشی سقفی و تدریس پتینه و ورق طلا ارائه می‌شود. در این گالری هنجویان می‌آموزند چگونه با ترکیب رنگ‌ها و طراحی در نقاشی سقفی، دکوراسیون خود را به بهترین شکل تغییر دهند. این آموزشگاه نقاشی در کرج دارای اساتید مجربی برای آموزش هستند. در این آموزشگاه دوره‌های آموزش هنر‌های تجسمی، نقاشی سیاه قلم، موتیف و طرح سنگ و پتینه و ورق طلا برگزار می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این آموزشگاه که در کمتر آموزشگاهی می‌توان دید این است که برای هنرجویان سال‌های بالاتر بستری را فراهم می‌آورند که خود به طور مستقل بتوانند کسب درآمد کنند.

لینک های مرتبط به پتینه کاری:

دوره آموزشی پتینه کاری در کرج 
آموزش نقاشی
رنگ آمیزی سقف کناف
رنگ پتینه روی دیوار
طرح های پتینه روی دیوار
نقاشی سقفی مدرن
طراحی سقف کلاسیک

قیمت پتینه روی دیوار


به منظور تماس با محمد ابوالقاسمی جهت سفارش و تکمیل اطلاعات خود راه های تماسی متفاوتی را در اختیار شما قرار داده ایم که می توانید به استفاده از این راه های باما در ارتباط باشید.
شماره همراه، تلگرام، لاین:
09121414301
پست الکترونیک:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آدرس گالری

کرج، بلوار طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمال مهدی، طبقه 4 پلاک 26

زمان فعالیت

شنبه - پنج شنبه +
9 AM -6 PM
جمعه +
10 AM - 3 PM

شماره تماس

Phone +
32211861-026
Mobile +
09121414301
Email +
info@abolghasemi.org

شبکه های مجازی

. . . .