قیمت نقاشی دیواری

قیمت نقاشی دیواری

قیمت نقاشی دیواری:

 نقاشی، یکی از قدیمی ترین هنرهایی می باشد که طبق گفته دانشمندان قدمت آن به قبل از خط باز می گردد. از زمان های دور انسان ها به نقاشی برروی دیوارهای محل زندگی خویش می پرداختند. کتیبه هایی که از آنان به جا مانده نشان دهنده ی این موضوع است که با استفاده از آن، می توان به نوع زندگی های قدیمی و گذشته پی برد هم چنین اطلاعاتی درباره تمام انسان های آن زمان به دست آورد. علاقه ای که انسان ها به این هنر دارند؛ براساس گذشت زمان باعث تغییرات بسیاری در این زمینه شده است که می توان پیشرفت های چشمگیر را در آن مشاهده نمود. 

 به همین علت می باشد که نقاش های ساختمان بسیاری، هنر واقعی را وارد طراحی های ساختمانی نموده اند. محمد ابولقاسمی نیز با الهام از نقاشی های سبک‌های متنوع، آن را وارد نقاشی بر روی دیوار نموده است. 

قیمت نقاشی دیواری
قیمت نقاشی دیواری


نقاشی دیواری توسط محمد ابوالقاسمی به چه صورت می باشد؟


محمد ابوالقاسمی در انجام نقاشی دیواری به صورت حرفه ای و با گذراندن دوره های تخصصی این هنر، توانسته به بسیاری از توانایی ها در این زمینه دست یابد که نشان دهنده تجربه های کسب شده در زمان های طولانی می باشد. نقاشی های ساختمان معمولا با استفاده از لوازم خاصی  مانند غلتک و... انجام می شود. که استفاده از مواد با کیفیت اهمیت زیادی دارد. در این گالری نقاشی در کرج، از بهترین و مرغوب ترین رنگ ها به منظور نقاشی بر روی دیوار استفاده می گردد. 

بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج

آموزشگاه نقاشی ابوالقاسمی، از جمله آموزشگاه‌هایی است که هنرجویان را از مبتدی تا حرفه‌ای و با همه استعدادها و سطوح مختلف، آموزش می‌دهد. در این موسسه آموزش‌هایی در زمینه نقاشی‌های دکوراتیو، نقاشی سقفی و تدریس پتینه و ورق طلا ارائه می‌شود. در این گالری هنرجویان می‌آموزند چگونه با ترکیب رنگ‌ها و طراحی در نقاشی سقفی، دکوراسیون خود را به بهترین شکل تغییر دهند. این آموزشگاه نقاشی در در عظیمیه کرج واقع شده است که دارای اساتید مجربی برای آموزش هستند. در این آموزشگاه دوره‌های آموزش هنر‌های تجسمی، نقاشی سیاه قلم، موتیف و طرح سنگ و پتینه و ورق طلا برگزار می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این آموزشگاه که در کمتر آموزشگاهی می‌توان دید این است که برای هنرجویان سال‌های بالاتر بستری را فراهم می‌آورند که خود به طور مستقل بتوانند کسب درآمد کنند.

قیمت انجام نقاشی دیواری توسط محمد ابوالقاسمی:


در انجام نقاشی هایی که متراژ و اندازه زیادی دارند معمولا برحسب محاسبه اندازه اعلام قیمت کرد. نقاشی هایی که بر روی دیوار انجام می شود معمولا می توان برحسب نوع طرح و هم چنین برحسب زمانی که صرف انجام نقاشی ها می شود اعلام قیمت کرد. این نقاشی ها به سه مرحله تقسیم می شوند: 1- طراحی: اگر طرح آماده باشد که قمیت آن تنها مختص به کشیدن طرح ازروی این طرح می باشد. 2- پیاده سازی: معمولا طرح هایی که کشیده می شوند توسط لوازمی به پیاده سازی برروی دیوارها می انجامد به این صورت که در این مرحله تنها قیمت لوازم و حق الزحمه و لوازم می انجامد برای تکمیل اطلاعات بیشتر با شماره تماس های دائمی ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت نقاشی دیواری
قیمت نقاشی دیواری

لینک های مرتبط به قیمت نقاشی دیواری:


قیمت پتینه کاری
پتینه کاری
قیمت انجام نقاشی سقفی
نقاشی سقفی
رنگ آمیزی سقف کناف

نقاشی از فرشته
آموزش نقاشی
قیمت پتینه کاری
طراحی فرشته


برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های دائمی ما
09121414301
تماس حاصل فرمایید

آدرس گالری

کرج، بلوار طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمال مهدی، طبقه 4 پلاک 26

زمان فعالیت

شنبه - پنج شنبه +
9 AM -6 PM
جمعه +
10 AM - 3 PM

شماره تماس

Phone +
32211861-026
Mobile +
09121414301
Email +
info@abolghasemi.org

شبکه های مجازی

. . . .