طراحی پتینه روی دیوار

طراحی پتینه روی دیوار

طراحی پتینه روی دیوار

 

طراحی چیست؟


کشیدن طرح برروی کاغذ یا هر نوع سطحی را طراحی گویند. از زمان های بسیار دور انسان‌ها علاقه به کشیدن و طراحی نقاشی بر روی انواع سطوح را داشته اند.  زیرا به این ترتیب می توانستند  با دیگر افراد ارتباط برقرا نمایند و نیاز خود را به آن ها به گویند. در واقع می‌توان چنین تعریف کرد که طراحی نوعی دانش پیاده سازی تصورات ذهنی، تخیلات و یا واقعیت بر روی کاغذ و یا هر سطح دیگری است. در تعریف تخصصی این حرفه، مفاهیم متنوعی وجود دارد که نمی‌توان به معنای کلی و حرفه ای هنر تعمیم داد. معمولا از طراحی در صنعت مجسمه سازی، معماری، گرافیک و لباس استفاده می شود. اما هدف ما در این سایت معرفی طراحی های متنوع ساختمان برروی دیوارها، سقف و.. می باشد.


محمد ابوالقاسمی در طراحی پتینه روی دیوار به چه صورت عمل می کند؟


با توجه به تعریف طراحی می توان گفت که طراحی یکی از راه های انتقال احساسات، برداشت های شخصی، تجربه های آزاد از موضوعات متفاوت و.. می باشد. دیوار یکی از تاثیرگذارترین و حساس ترین بخش های یک ساختمان در زمینه زیباسازی و اهمیت آن می باشند. به همین دلیل افرادی که در یک مکان به صورت دائم زندگی می کنند ترجیح می دهد که به فضای اتاق و ساختمان خود روح و رنگی جدید بخشند. پیشنهاد ما در این زمینه پتینه می باشد. در محمد ابوالقاسمی با گذراندن دوره های طراحی و نقاشی حرفه ای، توانسته با کمترین هزینه و با سرعت زیاد به ارائه خدمات در حوزه طراحی پتینه روی دیوار بپردازد.

طراحی پتینه بر روی دیوار به چند روش انجام می شود؟


قبل پتینه کاری باید یک سری اعمال را بر روی سطح انجام شود تا آن سطح آماده برای طراحی و نقاشی گردد. د رذیل به یک سری تکنیک ها به صورت مختصر .اشاره شده است: 

  • پتینه با اسفنج
  • پتینه با پارچه
  • بافتدار کردن دیوار در پتینه
  • رنگ‌برداری
  • راه راه کردن دیوار در پتینه

 

این تکنیک ها بسیار حساس بوده و در صورت خسارت به دیوار یا سطح مورد نظر باید در نزدیکترین زمان نسبت به ترمیم آن اقدام نمایید پس چه بهتر که برای جلوگیری از هزینه اضافی، در همان ابتدای راه انجام طراحی نسبت به استخدام یک نقاش کاربلد و حرفه ای اقدام کنید. برای شناسایی یک نقاش خوب بهترین راه، مشاهده نمونه کارهایش می باشد. محمد ابوالقاسمی در اینجا برای شما و تکمیل اطلاعات شما از طراحی پتینه روی دیوار، یک سری تصویر در اختیار شما قرار داده است برای دیدن این تصاویر کافیست به قسمت گالری این سایت مراجعه کنید.

 طراحی پتینه روی دیوار


لیست قیمت طراحی پتینه روی دیوار به چه صورت می باشد؟


 طراحی بر روی سقف و دیوارهای یک ساختمان بستگی به نوع طرح و نحوه پیاده سازی آن دارد. و هرکدام از آن‌ها، قیمت منحصر به فرد خود را دارد.  چرا که پر واضح است طراحی یک طرح آماده با پیاده سازی تصورات ذهنی و خیال بسیار متفاوت می باشد و اما طراحی پتینه روی دیوار برای کسی که همواره تغییراتی در دکوراسیون خانه و محل کار ایجاد می کند به صرفه است که از طرح های آماده و مدرن ساده برای انجام طراحی پتینه روی دیوار استفاده نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های ارتباطی که در اختیارتان قرار داده ایم با ما در تماس باشید.

بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک آموزشگاه خوب نقاشی، داشتن اساتید به نام و با تجربه‌ای است که لازم است، علاوه بر اینکه رزومه خوبی در این زمینه داشته باشند، در تدریس و نحوه آموزش نیز حرفه‌ای باشند. 

گالری نقاشی ابولقاسمی به عتوان برترین آموزشگاه نقاشی در کرج مفتخر است که هنرجویان را از مبتدی تا حرفه‌ای و با همه استعدادها و سطوح مختلف، آموزش می‌دهد. در این موسسه آموزش‌هایی در زمینه نقاشی‌های دکوراتیو، نقاشی سقفی و تدریس پتینه و ورق طلا ارائه می‌شود. در این گالری هنجویان می‌آموزند چگونه با ترکیب رنگ‌ها و طراحی در نقاشی سقفی، دکوراسیون خود را به بهترین شکل تغییر دهند. این موسسه آموزشی در عظیمیه کرج واقع شده است که دارای اساتید مجربی برای آموزش هستند. در این آموزشگاه دوره‌های آموزش هنر‌های تجسمی، نقاشی سیاه قلم، موتیف و طرح سنگ و پتینه و ورق طلا برگزار می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این آموزشگاه که در کمتر آموزشگاهی می‌توان دید این است که برای هنرجویان سال‌های بالاتر بستری را فراهم می‌آورند که خود به طور مستقل بتوانند کسب درآمد کنند.



لینک های پرکاربرد و مربوط به طراحی پتینه روی دیوار:


گالری
رنگ آمیزی سقف کناف
نقاشی فرشته روی سقف کلیسا
طراحی بر سقف کلیسا
پتینه سقف 
قیمت نقاشی دیواری
نقاشی از فرشته 
طرح فرشته بر روی سقف
پتینه کاری چیست؟ 
رنگ پتینه روی دیوار
طراحی سقف کلاسیک چیست؟ 


جهت ارتباط با ما تنها یکبار کلیک کنید.

آدرس گالری

کرج، بلوار طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمال مهدی، طبقه 4 پلاک 26

زمان فعالیت

شنبه - پنج شنبه +
9 AM -6 PM
جمعه +
10 AM - 3 PM

شماره تماس

Phone +
32211861-026
Mobile +
09121414301
Email +
info@abolghasemi.org

شبکه های مجازی

. . . .