فروش پتینه

فروش پتینه

فروش پتینه :
پتینه :
پتینه در واقع هنری می باشد که با استفاده از آن می توان دیوارها و یا هر سطحی را به سطحی صاف تبدیل نمود. تا  بتوان برروی آن رنگ آمیزی و طراحی کرد. پتینه یکی از راه های بسیار آسان می باشد که در حین سادگی دارای پیچیدگی نیز هست. در واقع در صورت انجام اشتباه به دیوار یا سطح مورد نظرتان آسیب وارد می‌گردد.  بنابراین حتما توجه داشته باشید به فرد یا افراد حرفه‌ای این کار را بسپارید تا از نتیجه کار رضایت کامل را داشته باشید. 

فروش پتینه
فروش پتینه

بهترین آموزشگاه نقاشی و پتینه در کرج 

محمد ابوالقاسمی یکی از نقاشانی است که به صورت حرفه ای کار پتینه را انجام می‌دهد. آموزشگاه تحت نظر ایشان نیز  از جمله آموزشگاه‌هایی است که هنرجویان را از مبتدی تا حرفه‌ای و با همه استعدادها و سطوح مختلف، آموزش می‌دهد. در این موسسه آموزش‌هایی در زمینه نقاشی‌های دکوراتیو، نقاشی سقفی و تدریس پتینه و ورق طلا ارائه می‌شود. در این گالری نقاشی در کرج  هنرجویان می‌آموزند چگونه با ترکیب رنگ‌ها و طراحی در نقاشی سقفی، دکوراسیون خود را به بهترین شکل تغییر دهند. این موسسه آموزشی در عظیمیه کرج واقع شده است که دارای اساتید مجربی برای آموزش هستند. در این آموزشگاه دوره‌های آموزش هنر‌های تجسمی، نقاشی سیاه قلم، موتیف و طرح سنگ و پتینه و ورق طلا برگزار می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این آموزشگاه که در کمتر آموزشگاهی می‌توان دید این است که برای هنرجویان سال‌های بالاتر بستری را فراهم می‌آورند که خود به طور مستقل بتوانند کسب درآمد کنند.


قیمت انجام پتینه کاری به چه صورت می باشد؟

اعلام قیمت توسط محمد ابوالقاسمی در زمینه پتینه کاری به شرایطی بستگی دارد که در اینجا به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم به این صورت که با صرف چه میزان مواد و زمان به انجام پتینه کاری پرداخته می شود. به این ترتیب یکی از راه های مطمعن برای اینکه به قیمت واحد دست پیدا کنید می توانید با شماره تلفن هایی که در اختیار شما قرار می دهیم با ما در تماس باشید.
شماره همراه، تلگرام، لاین:
09121414301

برای دیدن نمونه پتینه های دیگر با ما در تماس باشید و یا تنها یکبار بر روی گالری کلیک کنید.


مزیت های پتینه:

  • آسان بودن آن
  • اجرای راحت آن
  • سرعت زیاد اجرای آن
  • زیبایی فوق العاده
  • هزینه پایین نسبت به بقیه روش ها


لینک های مربوط به فروش پتینه:

طراحی پتینه روی دیوار
رنگ آمیزی سقف کناف
نقاشی فرشته روی سقف کلیسا
طراحی بر سقف کلیسا
پتینه سقف 
قیمت نقاشی دیواری
نقاشی از فرشته
طرح فرشته بر روی سقف 
پتینه کاری چیست؟
رنگ پتینه روی دیوار

آدرس گالری

کرج، بلوار طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمال مهدی، طبقه 4 پلاک 26

زمان فعالیت

شنبه - پنج شنبه +
9 AM -6 PM
جمعه +
10 AM - 3 PM

شماره تماس

Phone +
32211861-026
Mobile +
09121414301
Email +
info@abolghasemi.org

شبکه های مجازی

. . . .