طرح های کلاسیک نقاشی

طرح های کلاسیک نقاشی

طرح های کلاسیک نقاشی:


طرح های قدیمی همیشه الهام بخش نقاشی های مدرن بوده اند. از زمان های گذشته تا اکنون شاهکارهای زیادی خلق شده اند که همگی باعث ماندگار شدن در ذهن مردم گشته اند. چرا که بسیاری از هنرمندان متاثر از اتفاقات اطرافشان و همچنین زمان آن دوره اثری خلق می‌نمایند. حال تجسم کنید در این دوره ها، برخی اتفاقات تکرار نشدنی هستند. مانند نقاشی شام آخر یا شب پر ستاره و.. که همگی مربوط به دوره های خاصی از تاریخ بشریت می باشند. در ایران نقاشی های کلاسیک ما به نقاشی اسلامی و مینیاتوری بازمی‌گردند همانطور که از نامشان مشخص است. پرواضح می باشد که این نقاشی ها مخصوص دوره خاصی است که باعث به وجود آمدن این سبک های نقاشی شده است.

و امروزه هنرمندان بسیاری از این سبک الهام می‌گیرند که سبب بوجود آمدن تنوع بالا در نقاشی ها گشته است. 


اجرای نقاشی کلاسیک به سبک محمد ابوالقاسمی به چه صورت می باشد؟


محمد ابوالقاسمی هنرمند بزرگ کشورمان، با داشتن مدرک طراحی و نقاشی در طول زمان به مهارت های بسیاری در سبک های مختلف دست پیدا کرده است. اجرای طرح های قدیمی با تمام جزییات به مهارت قابل توجهی نیاز دارد. چرا که اجرای طرحی که قبلا وجود داشته و بسیار دیده شده بسیار سختتر از طرح های ابداعی است. خصوصا اینکه طرح های کلاسیک نقاشی دارای جزییات و رنگ بندی های خاص خود می باشند. برای اجرای این طرح ها باید توجه داشته باشیم نقاش دارای تجربه و نمونه کار فراوان در این حیطه باشد. محمد ابوالقاسمی با داشتن مدرک نقاشی از دانشگاه معتبر کشور و هم چنین مدارک دوره های اختصاصی نقاشی به آموزش نقاشی می پردازد و در کنار همه این ها نمونه فعالیت های فراوانی از در حوزه نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی حرفه ای سقفی مشغول به فعالیت می باشد.

طرح های کلاسیک نقاشی
طرح های کلاسیک نقاشی


قیمت اجرای طرح های کلاسیک نقاشی به چه صورت می باشد؟


با توجه به اینکه قیمت ها بسیار متغیر می باشند و نمیتوان به صورت قطعی اعلام کرد، باید از نمونه کارهای ما دیدن کنید و با تماس و اعلام سطح کار قیمت ها را برآورد سازیم تا شما از دیدن طرح نهایی به انتخاب خود ببالید. قیمت ها در همه جا به میزان رنگ مصرف شده و هم چنین میزان زمانی که نقاش صرف کرده محاسبه می شود. معمولا به دو دلیل اساسی برخی از نقاشان قیمت پایین تری را پیشنهاد می‌دهند:  1- تازه کار می باشد و هیچ تجربه ای ندارد که با دانستن این موضوع باید اطلاع داشته باشید که خسارت وارد شده به دیوار و سقف ساختمان برگشت ناپذیر می باشد. 2- زمانی که نقاش میخواهد صرف کند زیاد است و مواد کاربردی آن نامرغوب می باشند.

 بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج 

نقاشی و طراحی یکی از شاخه‌های هنر تجسمی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و روز به روز به علاقه‌مندان آن اضافه می‌شود. گالری نقاشی ابولقاسمی از جمله آموزشگاه‌هایی است که هنرجویان را از مبتدی تا حرفه‌ای و با همه استعدادها و سطوح مختلف، آموزش می‌دهد. در این گالری نقاشی در کرج در زمینه نقاشی‌های دکوراتیو، نقاشی سقفی و تدریس پتینه و ورق طلا ارائه می‌شود. در این گالری هنجویان می‌آموزند چگونه با ترکیب رنگ‌ها و طراحی در نقاشی سقفی، دکوراسیون خود را به بهترین شکل تغییر دهند. این آموزشگاه نقاشی در عظیمیه کرج واقع شده است که دارای اساتید مجربی برای آموزش هستند. در این آموزشگاه دوره‌های آموزش هنر‌های تجسمی، نقاشی سیاه قلم، موتیف و طرح سنگ و پتینه و ورق طلا برگزار می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این آموزشگاه که در کمتر آموزشگاهی می‌توان دید این است که برای هنرجویان سال‌های بالاتر بستری را فراهم می‌آورند که خود به طور مستقل بتوانند کسب درآمد کنند.


نمونه کار طرح های کلاسیک نقاشی توسط ابوالقاسمی :


برای دیدن نمونه طرح های نقاشی کلاسیک میتوانید به گالری این سایت مراجعه فرمایید. یا در صورت لزوم و داشتن طرح آماده از طرح های کلاسیک نقاشی به شماره تلفن های ما
شماره همراه، تلگرام، لاین:
09121414301
پست الکترونیک:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
ارسال کنید. و در صورت نیاز به مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی با شماره تماس  شرفیاب شوید.


آموزش طرح های کلاسیک نقاشی در استان البرز و تهران توسط محمد ابوالقاسمی:


محمدابوالقاسمی علاوه بر اینکه خود، اموخته این رشته می باشد در کنار فعالیت های هنری و حرفه ای در حوزه نقاشی دکوراتیو به آموزش و انتقال تجربیات خود در نقاشی کلاسیک، مینیاتوری و اسلیمی می پردازد. داشتن تجربه فراوان و هم چنین دارا بودن نمونه فعالیت های زیاد در این حوزه نتیجه رضایت شما دوستان عزیز از کارهای انجام شده است. برای اطلاع از کلاس ها و روش آموزشی میتوانید با ما تماس حاصل نمایید.


شماره همراه، تلگرام، لاین:
09121414301


پست الکترونیک:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


طرح های کلاسیک نقاشی



لینک های مربوط و پر کاربرد در سایت محمد ابوالقاسمی:

فروش پتینه
رنگ پتینه روی دیوار
طراحی سقف کلاسیک چیست؟ 
طراحی پتینه روی دیوار
رنگ آمیزی سقف کناف 
نقاشی فرشته روی سقف کلیسا
طراحی بر سقف کلیسا
پتینه سقف 
قیمت نقاشی دیواری
نقاشی از فرشته
طرح فرشته بر روی سقف
پتینه کاری چیست؟

آدرس گالری

کرج، بلوار طالقانی شمالی، نرسیده به میدان آزادگان، خیابان بخشداری، ساختمال مهدی، طبقه 4 پلاک 26

زمان فعالیت

شنبه - پنج شنبه +
9 AM -6 PM
جمعه +
10 AM - 3 PM

شماره تماس

Phone +
32211861-026
Mobile +
09121414301
Email +
info@abolghasemi.org

شبکه های مجازی

. . . .